על רקע המחסור בעובדים בענף ההייטק, שמגיע לפי ההערכות ל-20 אלף, והלחימה באוקראינה, בית התוכנה,
פיתוח מכירות חיצוני לעסק שלך!
לאתר, למפות ולהכשיר לקוחות פוטנציאלים
מה אנחנו מציעים?
אנחנו נאתר, נמפה ונכשיר עבור העסק שלכם לקוחות פוטנציאלים.
כל לקוח פוטנציאלי שיתווסף למערכת יוגדר כ ״ליד״, אחד מנציגנו יהיה הראשון לבצע את הפניה ללקוח על מנת לבצע ״חימום״ וסיווג ראשוני ולבחון את ההתאמה של הלקוח ולקבוע האם הליד הינו לקוח פוטנציאלי רלוונטי או לא.
אנחנו בסוף רוצים להפנות את המשאבים שלנו ושלכם רק ללקוחות הרלוונטים ביותר ולאחוזי הסגירה הגבוהים ביותר.
אנחנו בעצם נשב על צינור החמצן המרכזי של העסק שלכם, הצינור שמזרים לכם כסף ונדאג שהמשימה תקבל את הפוקוס והידע הנכונים להגדלת מחזור המכירות בעשרות אחוזים.
איך נאתר לידים חדשים
Outbound
מה היתרון בעבודה עם נציג פיתוח מכירות חיצוני ?
נציגי פיתוח המכירות שלנו מיומנים בתקשורת ידידותיות ומקצועיות בו זמנית, שתתבטא בתגובה מהירה לליד ובהבעה של תוצרי המחקר המקדים שנעשה עליו, כלומר, על החברה, על התעשיה אליה משתייכת ועל איש הקשר הספציפי מטעמה.
פעמים רבות לידים שפונים לחברה מיוזמתם נמצאים בהתקשרות עם חברות נוספות, ולכן המקצועיות חשובה כפליים על מנת שלא יסגרו את העסקה עם מתחרים. ולכן המקצועיות חשובה כפליים על מנת שלא יסגרו את העסקה עם מתחרים. המטרה היא להבין את הרצון והצורך של הליד, כדי לענות לו בצורה כמה שיותר רלוונטית.
לשם כך בונים Use Case עבור הליד, שהוא למעשה התשובה לשאלה “למה כדאי לליד הספציפי הזה לרכוש את המוצר שלי?”.
01
נציג פיתוח המכירות יכיר את המוצר / השירות על בוריו, ידע לתת את כל המידע המתאים ולהעביר את המסר הנכון כדי לקדם עסקה.
02
03
למה החברה שלך צריכה נציג פיתוח מכירות חיצוני ?
מה אנחנו עושים בפועל?
שלב ההכנה
שלב הביצוע
יצירת אינטראקציה ראשונית והתחלה של פיתוח מערכת יחסים איכותית עם הלקוח (המאופיינת בזמינות גבוהה, פרסונליות, שקיפות, אמון), או לחילופין במקרה של פנייה נכנסת – מענה מהיר, אישי ומקצועי לפנייה הראשונית של הליד.
תהליך מיון וסיווג – וידוא בעזרת קריטריונים שהוגדרו מראש, שהליד אכן רלוונטי ואכן ניתן למכור לו בעתיד. וידוא זה מתבצע דרך קריטריונים כמו: גודל החברה, הפעילות העסקית של החברה, איש הקשר שאליו פונים וכו’).
למידה של האסטרטגיה העסקית של הליד, של התהליך העסקי, של תהליך קבלת ההחלטות (ומי עומד בראשו), הצרכים, נקודות החולשה, התקציב ומספר העובדים שעתידים להשתמש במוצר או בשירות. אלו אמורים לקבוע האם המוצר או השירות המוצעים הם רלוונטיים לליד והאם זה הזמן הנכון לקדם עסקה אל מולו.
מתן מענה מקיף ללקוח הפוטנציאלי לגבי היכולות של המוצר או השירות, הפיצ’רים והתועלת שלהם, מידע טכני, הצלחה עם לקוחות קיימים וצפי לגבי המשך התהליך במידה שיתקיים תהליך מכירה. זה השלב העיקרי בו אנחנו נתקלים בהתנגדויות מכירה ומתמודדים עמן.
באיזה כלים אנחנו משתמשים?
למי מתאים השירות שלנו?
עד 30 אינטרקציות בחודש
החל מ 5,000₪
עד 50 אינטרקציות בחודש
החל מ 8,000₪
עד 100 אינטרקציות בחודש
החל מ 15,000₪
מעל 100 אינטרקציות בחודש
צרו קשר לבדיקת התאמה חינם עם אחד המומחים שלנו
מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?
הלקוחות שלנו מעידים שהצליחו לייעל את החברה בלפחות 30 אחוז בעבודות תפעול העסק ולפחות ב 50% על נציגי המכירות שלהם
הבלוג שלנו
בבלוג שלנו תוכלו למצוא את כל הכתבות המעניינות והחדשות ביותר אודות החברה שלנו בבלוג שלנו תוכלו למצוא את כל הכתבות המעניינות והחדשות ביותר.
שאלות נפוצות
לא מצאתם תשובה לשאלה שחיפשתם ?
צרו איתנו קשר בשירות חדש המאפשר לכם לדבר איתנו ישירות דרך הוואצאפ ונדאג לענות לכם בהקדם האפשרי.
כתבות מהעיתונות
לקוחות ממליצים
״ יש כאן חברה שפשוט הצילה לי את החיים, הם עזרו לנו להקים את הממשק שחלמנו עליו. את הפיתוח, את חווית המשתמש ה UIUX והם איתנו יחד עד היום, כבר 3 שנים ממשיכים לתחזק ולתמוך את המשתמשים שלנו, בקיצור עשו לעצמם טובה – פרודקטיב״
״ פרודקטיב היו שם בשבילנו בכל צורך טכנולוגי שעלה במהלך הדרך. עבור ארגון לא טכנולוגי שמתחזק מוצר דיגיטלי זה הדבר הכי חשוב שיש.״
״ כשאתה סטארטאפ בתחילת דרכו, אין מקום לטעויות, אתה צריך לפגוע בול בכל גיוס, בטח כשמדובר בגיוסים הראשונים שלך, אתה צריך לדעת שיש על מי לסמוך, אתה צריך תוך כמה ימים תותח שיתחיל לעבוד.״
רוצים להצטרף לעשרות ארגונים שכבר שיפרו את מערכי השיווק והמכירות שלהם באופן משמעותי?
לחצו כאן להתכתבות עם מומחה
השאירו פרטים לבדיקת התאמה חינם עם מומחה