SDR as a service 

פיתוח מכירות חיצוני לעסק שלך!
לאתר, למפות ולהכשיר לקוחות פוטנציאלים

“רבים נוטים להאמין שהפרמטר המשפיע ביותר בסגירת עסקה הוא המחיר, אבל מחקרים מראים שרק 9% מסגירת העסקאות מושפעות מהמחיר, כשיותר מ-50% מהעסקאות שנסגרות בהצלחה קורות בגלל שאיש המכירות הצליח להשפיע באופן אקטיבי על תהליך המכירה”.
הלקוחות שלנו

מה אנחנו מציעים?

אנחנו נאתר, נמפה ונכשיר עבור העסק שלכם לקוחות פוטנציאלים.
כל לקוח פוטנציאלי שיתווסף למערכת יוגדר כ ״ליד״, אחד מנציגנו יהיה הראשון לבצע את הפניה ללקוח על מנת לבצע ״חימום״ וסיווג ראשוני ולבחון את ההתאמה של הלקוח ולקבוע האם הליד הינו לקוח פוטנציאלי רלוונטי או לא. 

אנחנו בסוף רוצים להפנות את המשאבים שלנו ושלכם רק ללקוחות הרלוונטים ביותר ולאחוזי הסגירה הגבוהים ביותר. 

אנחנו בעצם נשב על צינור החמצן המרכזי של העסק שלכם, הצינור שמזרים לכם כסף ונדאג שהמשימה תקבל את הפוקוס והידע הנכונים להגדלת מחזור המכירות בעשרות אחוזים. 

איך נאתר לידים חדשים

השיטה שלנו מדברת על סוגים שונים של יצירת לידים חדשים עבור העסק ושל תהליך לדיכת תשומת הלב של לקוחות פוטנציאלים למוצר או לשירות של החברה על מנת לגרום להם להביע עניין בה
Inbound
לידים שמביעים עניין במוצר או בשירות ונכנסים ל-Pipeline (צבר לקוחות ועסקאות פוטנציאליים) המכירה, בעיקר כתוצאה של מאמצי השיווק של החברה.לידים המגיעים מקמפיינים ברשתות חברתיות ( פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדין), קמפיינים בגוגל, יצירת תוכן ברשתות, כתבות ממונות במגזינים רלוונטיים ועוד. 

Outbound

יצירת קשר פרואקטיבית עם לידים שלהם אין היכרות עם החברה .פנייה טלפונית ללקוחות פוטנציאלים, קמפיין מיילים, קמפיין sms / whatsapp, איתור קשרים ומודיעין עסקי. 

מה היתרון בעבודה עם נציג פיתוח מכירות חיצוני ?

נציגי פיתוח המכירות שלנו מיומנים בתקשורת ידידותיות ומקצועיות בו זמנית, שתתבטא בתגובה מהירה לליד ובהבעה של תוצרי המחקר המקדים שנעשה עליו, כלומר, על החברה, על התעשיה אליה משתייכת ועל איש הקשר הספציפי מטעמה.

פעמים רבות לידים שפונים לחברה מיוזמתם נמצאים בהתקשרות עם חברות נוספות, ולכן המקצועיות חשובה כפליים על מנת שלא יסגרו את העסקה עם מתחרים. ולכן המקצועיות חשובה כפליים על מנת שלא יסגרו את העסקה עם מתחרים. המטרה היא להבין את הרצון והצורך של הליד, כדי לענות לו בצורה כמה שיותר רלוונטית.

לשם כך בונים Use Case עבור הליד, שהוא למעשה התשובה לשאלה “למה כדאי לליד הספציפי הזה לרכוש את המוצר שלי?”.

01

נציג פיתוח המכירות יכיר את המוצר / השירות על בוריו, ידע לתת את כל המידע המתאים ולהעביר את המסר הנכון כדי לקדם עסקה.

02

הנציג שלנו מתמקד רק במשימה שלו ואחראי לבצע אותה על הצד הטוב ביותר שלא כמו מנכ״ל או איש מכירות שעסוק במשימות נוספות במשך היום שלו. 

03

הנציגים שלנו עובדים בשיטה מסודרת המאפשרת להם למדוד את עצמם לאורך כל הדרך, לשפר ולדייק את עבודתם תוך כדי תנועה. 

למה החברה שלך צריכה נציג פיתוח מכירות חיצוני ? 

יצירה ותפעול של Pipeline (צבר לקוחות ועסקאות פוטנציאליים) מכירות. ברגע שמתבצע סינון ראשוני של הלידים, ה-Pipeline מתמלא בלידים איכותיים יותר, כלומר בלידים שהסיכוי להפוך אותם ללקוחות משלמים גבוה יותר. 
הגדלת הצמיחה מתוך הגדלת הפרודוקטיביות. התפקיד מאפשר הגדלה של כמות הלידים הנכנסים ואת אחוזי ההמרה שלהם, התפקיד מאפשר להפנות תשומת לב לתחזוק הקשרים שנוצרים עם הלידים, כמו גם לתחזוק הקשר עם לקוחות קיימים, ובתוך כך להביא למכירה של מוצרים נלווים או משודרגים.
חיכוך עם השוק שמאפשר קבלת פידבק, זיהוי הזדמנויות, הפניית משאבים ושיפור משפך המכירות והשיווק של המוצר בהתאם למצב בפועל בשוק.
מחקר ראשוני (Discovery) – ניתוח ומחקר אודות הלקוחות הפוטנציאלים השונים. ניתוח זה מאפשר לאנשי המכירות הבכירים להבין יותר מדוע אותו לקוח מעוניין להגיע לשיחה, על מה כדאי להתמקד בשיחה איתו ומה הקשיים שאותו לקוח חווה. מידע זה קריטי לאנשי המכירות הבכירים ומעלה את הסיכויים שלהם משמעותית להצליח למכור ללקוחות פוטנציאלים. 

מה אנחנו עושים בפועל?

שלב ההכנה

מחקר שוק והגדרת קהל היעד של המוצר / השירות. 
הגדרת פרופיל הלקוח האידיאלי.
הגדרת פרופיל מוצר – בעיות אפשריות שהמוצר / השירות של העסק יכולים לפתור.
הגדרת תכנית שיווק – שיווק יוצא ונכנס, אנחנו נעבוד יחד עם מחלקת השיווק שלכם או עם מחלקת השיווק שלנו. 
הגדרת משפך מכירה וניהול לידים ועסקאות במערכת ה CRM 
יצירת דוחות ומדדים 

שלב הביצוע

יצירת אינטראקציה ראשונית והתחלה של פיתוח מערכת יחסים איכותית עם הלקוח (המאופיינת בזמינות גבוהה, פרסונליות, שקיפות, אמון), או לחילופין במקרה של פנייה נכנסת – מענה מהיר, אישי ומקצועי לפנייה הראשונית של הליד.

תהליך מיון וסיווג – וידוא בעזרת קריטריונים שהוגדרו מראש, שהליד אכן רלוונטי ואכן ניתן למכור לו בעתיד. וידוא זה מתבצע דרך קריטריונים כמו: גודל החברה, הפעילות העסקית של החברה, איש הקשר שאליו פונים וכו’).

למידה של האסטרטגיה העסקית של הליד, של התהליך העסקי, של תהליך קבלת ההחלטות (ומי עומד בראשו), הצרכים, נקודות החולשה, התקציב ומספר העובדים שעתידים להשתמש במוצר או בשירות. אלו אמורים לקבוע האם המוצר או השירות המוצעים הם רלוונטיים לליד והאם זה הזמן הנכון לקדם עסקה אל מולו.

מתן מענה מקיף ללקוח הפוטנציאלי לגבי היכולות של המוצר או השירות, הפיצ’רים והתועלת שלהם, מידע טכני, הצלחה עם לקוחות קיימים וצפי לגבי המשך התהליך במידה שיתקיים תהליך מכירה. זה השלב העיקרי בו אנחנו נתקלים בהתנגדויות מכירה ומתמודדים עמן.

התהליך

באיזה כלים אנחנו משתמשים?

למי מתאים השירות שלנו?

בסיס

עד 30 אינטרקציות בחודש

החל מ 5,000₪

פרו

עד 50 אינטרקציות בחודש

החל מ 8,000₪

פרימיום

עד 100 אינטרקציות בחודש

החל מ 15,000₪

אנטרפריס

מעל 100 אינטרקציות בחודש

החל מ 10,000₪

צרו קשר לבדיקת התאמה חינם עם אחד המומחים שלנו

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

הלקוחות שלנו מעידים שהצליחו לייעל את החברה בלפחות 30 אחוז בעבודות תפעול העסק ולפחות ב 50% על נציגי המכירות שלהם

הבלוג שלנו

בבלוג שלנו תוכלו למצוא את כל הכתבות המעניינות והחדשות ביותר אודות החברה שלנו בבלוג שלנו תוכלו למצוא את כל הכתבות המעניינות והחדשות ביותר.

שאלות נפוצות

לא מצאתם תשובה לשאלה שחיפשתם ?

צרו איתנו קשר בשירות חדש המאפשר לכם לדבר איתנו ישירות דרך הוואצאפ ונדאג לענות לכם בהקדם האפשרי.

כתבות מהעיתונות

לקוחות ממליצים

גל אמיתי - מנכ״ל / הסטודיו הדיגיטלי

״ יש כאן חברה שפשוט הצילה לי את החיים, הם עזרו לנו להקים את הממשק שחלמנו עליו. את הפיתוח, את חווית המשתמש ה UIUX והם איתנו יחד עד היום, כבר 3 שנים ממשיכים לתחזק ולתמוך את המשתמשים שלנו, בקיצור עשו לעצמם טובה – פרודקטיב״ 

שיר -מנהלת פיתוח / אובלי ערבויות דיגיטליות

״ פרודקטיב היו שם בשבילנו בכל צורך טכנולוגי שעלה במהלך הדרך. עבור ארגון לא טכנולוגי שמתחזק מוצר דיגיטלי זה הדבר הכי חשוב שיש.״

 

 

טל - מנהל פיתוח / OPA

״ כשאתה סטארטאפ בתחילת דרכו, אין מקום לטעויות, אתה צריך לפגוע בול בכל גיוס, בטח כשמדובר בגיוסים הראשונים שלך, אתה צריך לדעת שיש על מי לסמוך, אתה צריך תוך כמה ימים תותח שיתחיל לעבוד.״ 

 

 

רוצים להצטרף לעשרות ארגונים שכבר שיפרו את מערכי השיווק והמכירות שלהם באופן משמעותי?

השאירו פרטים לבדיקת התאמה חינם עם מומחה
השאירו פרטים לבדיקת התאמה חינם עם מומחה

השאירו פרטים לבדיקת התאמה חינם עם מומחה