ניהול פרויקטים ומשימות בארגונים הוא דבר מורכב. הצורך לנהל ולעקוב אחר התקדמות העבודה, לסנכרן ולתאם
העבודה במאנדיי מאפשרת לכל עובדי הארגון להשתתף כאשר אנו דואגים שלכל אחד ואחת תיהיה את הגישה בהתאם להגדרת התפקיד.
ניהול יעדי מכירות
אינטגרציות CRM חיצוני
מהיום
מנהלים את מערך הלקוחות וכל שלבי המכירה בשקיפות מלאה ופרודוקטיביות מקסימלית באמצעות מערכת CRM שתותאם באופן אישי לעסק שלכם!
הצטרפו עכשיו למאות אירגונים שכבר הפכו את תהליך העבודה שלהם ליעיל יותר!
צרו קשר לבדיקת התאמה חינם עם אחד המומחים שלנו
כל תהליכי העבודה אצלכם בארגון במערכת ידידותית אחת – החל מהמשימה הקטנה ביותר ועד סיום הפרויקט.
יעיל יותר, שקוף יותר, ברור יותר – טוב יותר.
שלב 1
שאלות נפוצות
במשפט אחד – מערכת מאנדיי היא מערכת לניהול, בקרה ומעקב אחר לקוחות, משימות ופרויקטים בארגון שלכם.
למערכת יכולת הסתגלות דינמית אל העסק שלכם ומאפשרת לשלב בין ניהול קשר שוטף עם הלקוח לבין ריבוי משימות הקשורות אליו.
תמחור הטמעת המערכת מושפע ממספר פרמטרים: כמות המשתמשים במערכת, מורכבותה וכמות האינטגרציות עם מערכות חיצוניות. קשה להעריך עלות של בניית מערכת מאנדיי ללא אפיון הצרכים והמטרות. אחד היתרונות של מאנדיי זה שהיא מאפשרת בנייה מהירה של המערכת ובכך חוסכת לא מעט שעות עבודה.
מאנדיי יכולה להיות כל מערכת שאתם זקוקים לה: מערכת לניהול פרויקטים, מערכת לניהול מכירות, מערכת לניהול קשרי לקוחות ועוד.
כשאנו מטמיעים את מאנדיי בהתאמה לשיטות העבודה ולצרכי בחברה, יש לכם את היכולת ליצור תהליכי עבודה פשוטים בתוך הארגון ומחוצה לו לצד ייעול התקשורת בין כל הגורמים.
מאנדיי נותנת לכל העובדים את האפשרות לעקוב אחר המשימות השוטפות כולל יכולת לעדכן בזמן אמת, מכל מקום וללא צורך בחיבור פיזי.
כל המשימות, וקצב ההתקדמות בהן, מוצגים בצורה שקופה שגם מאפשרת לקבל החלטות מבוססות נתונים בצורה מהירה ויעילה יותר.
מאנדיי מאפשרת אינטגרציות עם כל הכלים והאפליקציות שאתם עובדים איתם ביום יום וכך לקבל על מסך אחד את כל המידע הדרוש לכם. כמו כן ניתן לבצע אוטומציה ולהפוך משימות קבועות ומונוטוניות לזורמות ואוטומטיות.
אם בעסק שלכם אתם עושים שימוש בטבלאות אקסל, טפסים לרישום, פנקסי הערות דיגיטאלים ולאחר כל אלו אתם גם שמים תזכורת ביומן לצורכי מעקב אחר התקדמות הניהול של הלקוח ואף מתזכרים את עצמכם להתקשר אליו ולוודא שהוא עודכן במועדי האספקה / שילוח כאן!מערכת מאנדיי נכנסת לתמונה ובגדול! כל המשימות הללו והרבה מעבר לכך מתבצעות באופן אוטומטי ודינמי לגמרי. ולכן מערכת Monday היא בדיוק בשבילכם.
מערכת מאנדיי | Monday עוצבה באופן שבו כולם ללא יוצא מן הכלל יכולים להשתמש בה. ממשק הניהול, אופן שליפת הנתונים ובכלל כל התהליך מתחילתו ועד סופו מבצעים בקלות ובפשטות.
לא מצאתם תשובה לשאלה שחיפשתם ?
צרו איתנו קשר בשירות חדש המאפשר לכם לדבר איתנו ישירות דרך הוואצאפ ונדאג לענות לכם בהקדם האפשרי.
לקוחות ממליצים
״ יש כאן חברה שפשוט הצילה לי את החיים, הם עזרו לנו להקים את הממשק שחלמנו עליו. את הפיתוח, את חווית המשתמש ה UIUX והם איתנו יחד עד היום, כבר 3 שנים ממשיכים לתחזק ולתמוך את המשתמשים שלנו, בקיצור עשו לעצמם טובה – פרודקטיב״
״ פרודקטיב היו שם בשבילנו בכל צורך טכנולוגי שעלה במהלך הדרך. עבור ארגון לא טכנולוגי שמתחזק מוצר דיגיטלי זה הדבר הכי חשוב שיש.״
״ כשאתה סטארטאפ בתחילת דרכו, אין מקום לטעויות, אתה צריך לפגוע בול בכל גיוס, בטח כשמדובר בגיוסים הראשונים שלך, אתה צריך לדעת שיש על מי לסמוך, אתה צריך תוך כמה ימים תותח שיתחיל לעבוד.״
הבלוג שלנו
בבלוג שלנו תוכלו למצוא את כל הכתבות המעניינות והחדשות ביותר אודות החברה שלנו בבלוג שלנו תוכלו למצוא את כל הכתבות המעניינות והחדשות ביותר.
כתבות מהעיתונות
לחצו כאן להתכתבות עם מומחה
השאירו פרטים לבדיקת התאמה חינם עם מומחה