יישום והטמעה של מערכת Monday, שותף רשמי בישראל.

העסק שלך זקוק לניהול חכם יותר!
הכירו את Monday מערכת ניהול התהליכים המתקדמת ביותר בעולם

הצטרפו לעשרות הלקוחות שלנו שכבר עם מערכת Monday לשיפור משמעותי ביעילות וניהול מערך המשימות, הלידים והמכירות של העסק שלהם.

הלקוחות שלנו

מה אנחנו מציעים?

icons (2)
ניהול משתמשים

העבודה במאנדיי מאפשרת לכל עובדי הארגון להשתתף כאשר אנו דואגים שלכל אחד ואחת תיהיה את הגישה בהתאם להגדרת התפקיד.

icons (3)
ניהול צוות/אנשי מכירות
מאנדי מאפשרת ניהול ושיוך אנשי מכירות ללקוחות ו/או עסקאות, אנו נדאג שיהיה לכם מעקב ברור לגביי כל העובדים בארגון, בזמן אמת.
icons (4)

ניהול יעדי מכירות

בעזרת המערכת שלנו תוכלו להביא לניהול מלא של צוותי המכירות. לרבות: מדידה, עמידה ב-KPIs ויעדים.
icons (1)
קונפיגורציה תהליך דילים
יצירת Workflow לניהול הליד: משלב קבלת הליד ועד לסגירת העסקה. כל גורם בארגון יכיר את תהליך העבודה, את השלבים ואת המשימות ע״פי הזמנים שתגדירו.
image 341

אינטגרציות CRM חיצוני

שילוב של כלים חיצוניים במערכת ה-Monday, אנו נרכז את כל המידע הרלוונטי ללוח אחד ככה שתוכלו לנהל את הכל תחת קורת גג אחת (חשבונית ירוקה, אתר, מייל, סילספורס, סליקה)
image 342
אינטגרציה להנהלת חשבונות
חברו את תוכנת הנהלת החשבונות שלכם לקבלת שקיפות מלאה.(Priority, חשחשבת וכו׳)
image 343
תקשורת עם הלקוח
וואצאפ, אימייל או כל ערוץ תקשורת הכרחי. הכל ממקום אחד.
icons (2)
אנליטיקות ופורטל מנהלים
המערכת כוללת סט דוחות ודאשבורדים במיוחד לתפקידי הניהול. בנוסף למדדים רלוונטים על אנשי המכירות, דילים ומשימות.

מהיום

מנהלים את מערך הלקוחות וכל שלבי המכירה בשקיפות מלאה ופרודוקטיביות מקסימלית באמצעות מערכת CRM שתותאם באופן אישי לעסק שלכם!

הצטרפו עכשיו למאות אירגונים שכבר הפכו את תהליך העבודה שלהם ליעיל יותר!

צרו קשר לבדיקת התאמה חינם עם אחד המומחים שלנו

הגיע הזמן להתייעל!

כל תהליכי העבודה אצלכם בארגון במערכת ידידותית אחת – החל מהמשימה הקטנה ביותר ועד סיום הפרויקט.
יעיל יותר, שקוף יותר, ברור יותר – טוב יותר.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

שאלות נפוצות

במשפט אחד – מערכת מאנדיי היא מערכת לניהול, בקרה ומעקב אחר לקוחות, משימות ופרויקטים בארגון שלכם.

למערכת יכולת הסתגלות דינמית אל העסק שלכם ומאפשרת לשלב בין ניהול קשר שוטף עם הלקוח לבין ריבוי משימות הקשורות אליו.

תמחור הטמעת המערכת מושפע ממספר פרמטרים: כמות המשתמשים במערכת, מורכבותה וכמות האינטגרציות עם מערכות חיצוניות. קשה להעריך עלות של בניית מערכת מאנדיי ללא אפיון הצרכים והמטרות. אחד היתרונות של מאנדיי זה שהיא מאפשרת בנייה מהירה של המערכת ובכך חוסכת לא מעט שעות עבודה.

מאנדיי יכולה להיות כל מערכת שאתם זקוקים לה: מערכת לניהול פרויקטים, מערכת לניהול מכירות, מערכת לניהול קשרי לקוחות ועוד.

כשאנו מטמיעים את מאנדיי בהתאמה לשיטות העבודה ולצרכי בחברה, יש לכם את היכולת ליצור תהליכי עבודה פשוטים בתוך הארגון ומחוצה לו לצד ייעול התקשורת בין כל הגורמים.

מאנדיי נותנת לכל העובדים את האפשרות לעקוב אחר המשימות השוטפות כולל יכולת לעדכן בזמן אמת, מכל מקום וללא צורך בחיבור פיזי.

כל המשימות, וקצב ההתקדמות בהן, מוצגים בצורה שקופה שגם מאפשרת לקבל החלטות מבוססות נתונים בצורה מהירה ויעילה יותר.

מאנדיי מאפשרת אינטגרציות עם כל הכלים והאפליקציות שאתם עובדים איתם ביום יום וכך לקבל על מסך אחד את כל המידע הדרוש לכם. כמו כן ניתן לבצע אוטומציה ולהפוך משימות קבועות ומונוטוניות לזורמות ואוטומטיות.

אם בעסק שלכם אתם עושים שימוש בטבלאות אקסל, טפסים לרישום, פנקסי הערות דיגיטאלים ולאחר כל אלו אתם גם שמים תזכורת ביומן לצורכי מעקב אחר התקדמות הניהול של הלקוח ואף מתזכרים את עצמכם להתקשר אליו ולוודא שהוא עודכן במועדי האספקה / שילוח כאן!מערכת מאנדיי נכנסת לתמונה ובגדול! כל המשימות הללו והרבה מעבר לכך מתבצעות באופן אוטומטי ודינמי לגמרי. ולכן מערכת Monday היא בדיוק בשבילכם.

מערכת מאנדיי | Monday עוצבה באופן שבו כולם ללא יוצא מן הכלל יכולים להשתמש בה. ממשק הניהול, אופן שליפת הנתונים ובכלל כל התהליך מתחילתו ועד סופו מבצעים בקלות ובפשטות.

מערכת כמו מאנדיי מכילה אינספור תכונות ואפשרויות לבניית מערכת הניהול. הטמעת מערכת שתיתן מענה מדויק לצרכי הארגון שלכם מחייבת בקיאות בשני מישורים:

  • היכרות מעמיקה עם מאנדיי ושליטה בכל פיצ'ר שיש למערכת להציע לכם, כולל כל האינטגרציות וניהול המידע. מעבר לידע המקצועי של מחלקת ההטמעות, מאנדי מוטמעת בכל מחלקות פרודקטיב ועובדיה עושים בה שימוש יום יומי.
  • מומחיות באפיון הצרכים והטמעת מערכות ניהול בחברות וארגונים. לפרודקטיב ניסיון רב בהטמעת מערכות ניהול מכל הסוגים לרבות פיתוח מערכות מורכבות עבור ארגונים בכל הסקטורים.

רק חברה המשלבת שליטה במערכת הניהול ומצוינות באפיון והטמעה תמקסם את כל יכולות המערכת, אלה הנדרשים לייעול ניהול התהליכים בחברתכם.

לא מצאתם תשובה לשאלה שחיפשתם ?

צרו איתנו קשר בשירות חדש המאפשר לכם לדבר איתנו ישירות דרך הוואצאפ ונדאג לענות לכם בהקדם האפשרי.

לקוחות ממליצים

גל אמיתי - מנכ״ל / הסטודיו הדיגיטלי

״ יש כאן חברה שפשוט הצילה לי את החיים, הם עזרו לנו להקים את הממשק שחלמנו עליו. את הפיתוח, את חווית המשתמש ה UIUX והם איתנו יחד עד היום, כבר 3 שנים ממשיכים לתחזק ולתמוך את המשתמשים שלנו, בקיצור עשו לעצמם טובה – פרודקטיב״ 

שיר -מנהלת פיתוח / אובלי ערבויות דיגיטליות

״ פרודקטיב היו שם בשבילנו בכל צורך טכנולוגי שעלה במהלך הדרך. עבור ארגון לא טכנולוגי שמתחזק מוצר דיגיטלי זה הדבר הכי חשוב שיש.״

 

 

טל - מנהל פיתוח / OPA

״ כשאתה סטארטאפ בתחילת דרכו, אין מקום לטעויות, אתה צריך לפגוע בול בכל גיוס, בטח כשמדובר בגיוסים הראשונים שלך, אתה צריך לדעת שיש על מי לסמוך, אתה צריך תוך כמה ימים תותח שיתחיל לעבוד.״ 

 

 

הבלוג שלנו

בבלוג שלנו תוכלו למצוא את כל הכתבות המעניינות והחדשות ביותר אודות החברה שלנו בבלוג שלנו תוכלו למצוא את כל הכתבות המעניינות והחדשות ביותר.

כתבות מהעיתונות

רוצים להצטרף לעשרות ארגונים שכבר שיפרו את תהליכי העבודה שלהם באופן משמעותי?
השאירו פרטים לבדיקת התאמה חינם עם מומחה
השאירו פרטים לבדיקת התאמה חינם עם מומחה
השאירו פרטים לבדיקת התאמה חינם עם מומחה

השאירו פרטים לבדיקת התאמה חינם עם מומחה