כאשר לקוחות פונים אלינו בנוגע לפרויקט פיתוח ועיצוב אתרים עבורם, לרוב אין להם ׳נוכחות דיגיטלית׳ יעילה במיוחד. זו הסיבה שהם מדברים איתנו מלכתחילה. אך מה בדיוק יהפוך את הנוכחות הדיגיטלית שלכם למרתקת ויעילה? ובכן, זה תלוי בעסק שלכם. יש עסקים שפשוט רוצים לקבל זיהוי חזק יותר עבור המותג שלהם, אחרים רוצים למכור מוצר או שירות, ויש שרק רוצים שתדעו היכן הם נמצאים. אבל הכל תלוי ביצירת אתר מצליח.
הגדרת היעדים שלכם
היעדים חייבים להיות ריאליסטיים ומותאמי משאבים – מה הציפייה שלכם לגבי מידת החשיפה, מי קהל היעד המצופה שלכם, ומה אתם מעוניינים שהאתר יפיק עבורכם.
אמון הקהל
השלב הבא ביצירת אתר מצליח הוא להרוויח את האמון של קהל היעד שלכם. זכרו, כאשר גולשים מגיעים לאתר שלכם בפעם הראשונה, הם יודעים עליכם מעט מאוד או כלום. עליכם להיות ברורים ושקופים לגבי מה שאתם מציעים ומה אתם רוצים שהקהל שלכם יעשה.
התבלטות
אם אתם רוצים ליצור אתר יעיל, אתם צריכים להתבלט. בידול הוא המפתח אם ברצונכם להתעלות מעל ל- ׳רעש הדיגיטלי׳ המציף את הרשת ולמתחרים המקוונים שלכם. כן, אתם עדיין יכולים להשתמש בתבנית-אתר מוכנה מראש ולהיראות אחרת. על ידי התאמה אישית של תמונות וסגנונות המותאמים למותג שלכם אתם בהחלט יכולים להתבלט.
שימושיות וחוויית משתמש
היבט חיוני ביצירת אתר מצליח הוא שימושיות האתר וחווית המשתמש. עליכם להקל על הקהל שלכם ככל הניתן לצרוך את התוכן המבוקש ולבצע אינטראקציה חלקה עם האתר שלכם.
פשטות עיצובית
עיצוב, כמו אמנות, הוא סובייקטיבי. אבל ניתן לומר שיש מספר עקרונות זהב שצריך לשאוף לעקוב אחריהם – ניקיון, פשטות ואלגנטיות.
יצירת תוכן מרתק
תוכן איכותי הוא מפתח ליצירת אתר מצליח. תוכן אקטואלי, משכנע ומורכב היטב יסייע לחבר את הגולשים באופן טבעי ולאורך זמן. בתחום זה האיכות עדיפה בהרבה על הכמות – עדיף שיהיו לכם 10 מאמרים חזקים ומוצקים מאשר 100 מאמרים בינוניים.
בחירת שירות אירוח אמין
הקפידו להשתמש בשירותיו של ספק אירוח אתרים אמין, מוכר ובעל מוניטין. ספק אירוח טוב צריך להציע שירותים מיוחדים עבור האתר שלך, לבצע גיבויים קבועים ולספק שירותי תמיכה אחרים. כמובן, גם שיא מוצק במועד הוא חיוני. אנחנו ממליצים על
WPEngine,
Kinsta,
Siteground ו-
BlueHost.
קידום אורגני – SEO
השלב האחרון ביצירת אתר מצליח הוא האינדוקס שלו על ידי מנועי החיפוש המובילים כך שקהל היעד ימצא אותו בקלות. חקרו את הענף, המתחרים והכלים שלכם ביסודיות כדי להרכיב רשימה של מילות מפתח לדפי האתר שלכם. כלים כמו
AdWords של גוגל מועילים מאוד לקביעת מילות מפתח, תחרותיות ורלוונטיות.
השאירו פרטים לקביעת פגישת ייעוץ חינם עם מומחה מבית פרודקטיב להטמעת מערכת מידע
כתבות נוספות