אחת המערכות הפופולריות בעולם לניהול קשרי לקוחות בענן, היא סיילספורס, שמאפשרת לקבל כלים מתקדמים ואוטומטיים לניהול תהליכי מכירה, שיווק, ניהול תקשורת עם לקוחות ופנים ארגונית, ועוד.
במהלך העשור האחרון, סיילספורס הצליחה לחזק את מעמדה כחברה המובילה בעולם בשוק מערכות ה-CRM, עם נתח שוק של קרוב ל-19.5% ועם רווחים שמגיעים למעל 26 מיליארד דולר, לפי Statista. שוק המערכות לניהול קשרי לקוחות כולו נמצא היום בצמיחה משמעותית מאוד, בין היתר, עקב הקורונה ותהליכי הדיגיטציה והמעבר לעבודה מרחוק, שהואצו בעקבותיה, כשב-2022 שוויו צפוי להגיע לכ-670 מיליארד דולר.
הנתונים האלה לא מגיעים משום מקום. אנחנו היום נמצאים בעיצומו של תהליך משמעותי, במסגרתו עוברים עסקים, חברות, ארגונים מכל העולם, מתחומים שונים ומגוונים למערכות הסיילספורס. זאת במטרה לייעל תהליכים פניים ארגוניים: כמו מכירות, שיווק, ניהול פרויקטים ומשימות, וכן את התקשורת והשקיפות מול הלקוחות. יותר ויותר חברות ועסקים מבינים, שכדי להתייעל ולצמוח הם חייבים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית של העסק ולהפוך תהליכים ארגוניים לאוטומטיים ופרודקטיבים הרבה יותר.
התאמת צרכים ומאפיינים בהתאם לארגון
אחת הדילמות המרכזיות שעומדות בפני עסקים, שמכירים את היכולות הגבוהות של המערכת ואת העובדה שהיא מסייעת לעשרות מילוני עסקים בעולם לצמוח ולהתאים את עצמם לעידן הדיגיטלי החדש, היא כיצד להתאים אותה לצרכים הספציפיים שלהם?
כדי לתת מענה מדויק לשאלה נפוצה זו, ערכנו בשבילכם תרשים זרימה מדויק, שמפרט כיצד אנחנו בפרוקדטיב מסייעים לחברות ועסקים רבים בישראל לאפיין ולהטמיע את המערכת אצלם בעסק, באופן שמתחשב באופי, בצרכים, במטרות וביעדים העתידיים שלהם:
- שלב האפיון – בשלב הראשון מנהל הפרויקט ומיישם מערכות סיילספורס יגיעו לעסק, לחברה או לארגון שלכם, וינתח יחד איתכם, כיצד פועלים היום התהליכים הארגוניים בחברה. כמו תהליכי המכירה, שיווק, קשרי לקוחות, ניהול פרויקטים ועוד. המומחים שלנו במהלך הפגישה ולאחריה יעברו את המסע שעובר הלקוח בכל אחד מהפאנלי, וינתחו בדיוק כיצד המערכת יכולה לייעל את התהליכים הקיימים אצלכם בחברה. בנוסף, הם ישמעו מכם על הצרכים, המטרות, והשאיפות העתידיות ששלכם ועל היעדים שהצבתם לתהליך ההטמעה, ולפי זה אנו נתאים את הטמעת המערכת לפעילות העסקית שלכם.
- פיתוח והטמעת המערכת – לאחר שהמומחים מטעמנו יבצעו ניתוח ואפיון מדויקים של כל התהליכים הארגוניים הקיימים אצלכם, יגיע שלב הביצוע וההטמעה, במסגרתו נגדיר מסגרת זמן קבועה, במסגרתה נטמיע ונתאים את כל הפיצ'רים החדשניים והמקיפים, שמציעה הפלטפורמה, שיספקו לכם שלל פתרונות מגוונים, ביניהם:
Experience Cloud – ניהול התקשורת עם לקוחות, שותפים ועובדים באמצעות פורטלים מותאמים אישית.
Marketing Cloud – ניהול ואופטימיזציה של מסע הלקוח לצורך הגדלת יחס ההמרה, כולל ריכוז התנהגויות ונתוני הליד ככלי להגברת האפקטיביות של כל אינטראקציה.
Sales Cloud – ייעול חוצה פלטפורמות של תהליכי מכירה B2B ו-B2C משלב קליטת הליד וניהולו ועד סגירת מעגל המכירה – לצורך קיצור תהליכי מכירה ושיפור האפקטיביות.
Service Cloud – ניהול מגוון תהליכי שירות, לרבות כלים לשיפור פרודוקטיביות של נותני השירות, מערכות שירות דיגיטליות, דשבורדים (לוח עבודה ובקרה) המעניקים מבט היקפי על פרטי הלקוח וקומפוננטות ייעודיות לתחומים השונים.
אוטומציות לייעול התהליכים השוטפים ולמתן שירות טוב יותר ללקוחות שלכם, ביניהם אוטומציה של קמפיינים שיווקים דיגיטליים וניהול לידים, מעקב אחרי התנהגויות לקוחות ועוד.
מעבר ומיגרציית של נתונים ממערכות שונות אל סיילספורס, אינטגרציות לתוכנות צד שלישי לתמיכה בצרכים שונים, בניית אפליקציות מותאמות אישית בפלטפורמת הסיילספורס אשר יתמכו בכל צורך ועוד.
יצירה של בורדים בהתאמה אישית
כל תהליך ההטמעה והפיתוח ייעשה בצמוד לאיש האחראי על הפרויקט מטעמכם, כמנהל הפרויקט ומיישם המערכות מטעמנו, יספקו לו הסברים כיצד כל פיצ'ר עובד ואיך הוא יכול לסייע לייעל את העסק שלו.
השלב ה-3 – בקרת איכות – בשלב זה אנו נבצע טסטים ופיילוט למערכת שהוטמעה ולפיצ'רים השונים ונוודא שהם מעניקים לכם את המענה האופטימלי. במהלך בקרת איכות אנו יחד איתכם נוודא שההטמעה אכן עונה על כל הדרישות, הצרכים, המטרות והיעדים שהצבתם לעצמכם. במסגרת שלב זה, תהיה לכם אפשרות להעיר הערות, לבקש שינויים, שדרוגים והתאמות ואנו נטמיע אותן במערכת, בהתאם להיתכנות של התהליך.
השלב ה-4 – בשעה טובה, עלייה לאוויר! – אז אחרי שהטמענו את המערכת בקרב כל המערכות והעובדים בחברה, הגיע הזמן להעלות אותה לאוויר וליהנות משלל היכולות הגבוהות והחדשניות, שהיא תעניק מעתה לעסק שלכם. במסגרת שלב זה, המומחים שלנו יגיעו אליכם לחברה ויספקו לכם הדרכה והסברים מפורטים על כל פיצ'ר, שקיים במערכת, איך ניתן לעקוב אחרי התקדמות תהליכי העבודה השונים, שילוב תוכנות חיצוניות, ניהול ואופטימיזציה של מסע הלקוח ועוד. אל דאגה, בשלב זה (וגם לאחריו) אנחנו לא ננטוש אתכם ונמשיך לספר לכם מענה מהיר ויעיל לכל בעיה, שאלה, הערה או בקשה שעולים במהלך הדרך.
השלב ה-5 – תמיכה טכנית וליווי שוטפים – גם לאחר שתהליך הטמעת המערכת הסתיים בהצלחה ואתם מתחילים להבין את היתרונות המשמעותיים שהיא מספקת לעסק שלכם, אנחנו ממשיכים להעניק לכם בכל העת תמיכה טכנית והדרכה שוטפת, ונעניק לכם סיוע בהטמעת פיצ'רים או תוספות למערכת. אנחנו מבינים את החשיבות הרבה שיש להסתגלות המהירה והטובה ביותר של כל צוות העובדים שלכם לסיילספורס, ובגלל זה אנחנו ממשיכים ללכת אתכם יד ביד ולהעניק לכם מהידע והניסיון הרב שצברנו במהלך השנים, הכל כדי שנוכל לראות ביחד איך העסק שלכם צומח ועומד בכל היעדים שהצבתם לעצמכם ועוד הרבה יותר.